Man använder vänsterhanden mer än man tror...

Igår brännde jag mig på plåten när jag skulle ta ut den ur ugnen, den va lite varm och jag slant och har nu ett ärr på min vänstra tumme.
Idag när jag skulle skära upp en utav baglen skar jag mig med den vassa brödkniven och det sprutade blod upp på min arm. Jag bröt först upp i panik för de sprutade ju! Sen satte jag mig på en stol och skrattade hysteriskt. Ingen fattade vad som var med mig, det vet inte jag heller. Detta var altså min vänstra pekfinger.
Så min stackars vänsterhand är nu kaputt och kan knappt använda den... klumpigt av mig.
Kram Embla




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Embla & Olivia

Hej glada nätsurfare! Du har nu hittat in på en lite udda blogg. Vi är två systrar som bloggar om vårat liv och om alla knasigheter som vi ständigt råkar ut för. Vi bloggar från resor med familjen, om fina bilder, mat och mode och annat lite smått och gott kan du hitta om du skrollar ner en bit.

RSS 2.0