The Help hjälper mig i min ensamhet!

Dag 2 på denna vecka. Det regnar och grannen står fortfarande ute och målar huset. Man får ha ett litet öga på honom för det känns som om han bode ramla ner när som helst när han sår på sin lutande och vingliga ställning! 
 
Igår fick jag mina böcker som jag bestält. Har börjat läsa The Help. En väldigt bra historia, dock har jag bara läst drygt 20 sidor med är redan berörd av idiotin i boken. 
 
Om några timmar kommer jag att ta motorbåten och köra till XSS och träffa min underbara små seglarbarn!
 
Kram Embla
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Embla & Olivia

Hej glada nätsurfare! Du har nu hittat in på en lite udda blogg. Vi är två systrar som bloggar om vårat liv och om alla knasigheter som vi ständigt råkar ut för. Vi bloggar från resor med familjen, om fina bilder, mat och mode och annat lite smått och gott kan du hitta om du skrollar ner en bit.

RSS 2.0