Äntligen klar med projektarbetet!

Har suttit de senaste dagarna och försökt få ihop ett MVG till projektarbetet. Har varken sovit eller haft särskillt roligt de senaste dagarna här. Men nu är det över. Igår lämnade jag in mitt projektarbete om det "Ultimata Miljöhuset", 24 sidor och ett stort hus blev resultatet.
Jag lovade på min förra blogg att jag skulle lägga upp bilder på huset när det blev klar så här kan ni få se hur det blev:
Hela huset sett ovanifrån. 3 sovrum, kök, ett loft (arbetsrum), 2 toaletter, tvättstuga, vardagsrum och hall.
Ena sovrummet, det största för att vara exakt.



Köket...



Vardagsrummet med myskänsla!



Loftet som också blev till ett arbetsrum.





Nu håller jag verkligen tummarna på ett MVG men vi får väll se, om två veckor får jag reda på mitt betyg i denna kursen. Men jag måste ändå säga att jag är ganska nöjd ändå!

Kram Embla


Kommentarer
Frida

Asballt! Snygg dator (;



Får ni ingen respons så att ni kan höja er om ni ligger på gränsen? Det kanske bara är vår skola som är så hjälpsam så att alla ska må bra (/få G. Haha.)

2012-05-12 @ 22:48:48
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Embla & Olivia

Hej glada nätsurfare! Du har nu hittat in på en lite udda blogg. Vi är två systrar som bloggar om vårat liv och om alla knasigheter som vi ständigt råkar ut för. Vi bloggar från resor med familjen, om fina bilder, mat och mode och annat lite smått och gott kan du hitta om du skrollar ner en bit.

RSS 2.0