Snart Påsk!

Snart är det påsk! Bara några timmar kvar tills jag både börjar skolan för dagen och slutar skolan för veckan! Jag älskar det där med ledighet, det måste vara den bästa uppfinningen någonsin!
Som vanligt i familjen Nilsson så åker vi alltid ut och seglar på påsk, inget annorlunda iår med dne saken. Jag har ännu inte packat men hade tänkt göra det medans jag väntar på att Alexander ska komma med bussen.
Nu väntar jag istället på att maten ska bli klar så jag kan äta och sen åka till skolan för att ha min enda lektion idag, Kemi B.

Kram Embla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Embla & Olivia

Hej glada nätsurfare! Du har nu hittat in på en lite udda blogg. Vi är två systrar som bloggar om vårat liv och om alla knasigheter som vi ständigt råkar ut för. Vi bloggar från resor med familjen, om fina bilder, mat och mode och annat lite smått och gott kan du hitta om du skrollar ner en bit.

RSS 2.0