Nya möten, nya äventyr!

Igår mötte jag och Alexander upp Sora våran syssling på centralstationen. Jag har aldrig träffat henne eftersom hon oftast brukar bo i Japan. Nu är hon i Sverige och pluggar så vi har tagit chansen och bestämmt en träff!
Vi gick därför vidare till Universeum och kollade på djur och dinosaurier och försökte lösa diverse mysterium. Det var kul och det roligaste är att jag och Sora kommer så bra överrens! Så jag hoppas på att ännu roligare saker kommer att hända under de dagar hon är här!
Kram Embla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Embla & Olivia

Hej glada nätsurfare! Du har nu hittat in på en lite udda blogg. Vi är två systrar som bloggar om vårat liv och om alla knasigheter som vi ständigt råkar ut för. Vi bloggar från resor med familjen, om fina bilder, mat och mode och annat lite smått och gott kan du hitta om du skrollar ner en bit.

RSS 2.0