Kärleksön

Igår var jag och min klass på teater, Kärleksön hette den. Han som spelar Pelle Svanslös hade huvudrollen så det var ju bra tänkte man... men oj vad fel jag hade! Det finns ett ord som beskriver denna föreställning, NAKET! Det var nog bara två skådespelare som vi inte fick se hela paketet på (alla utom en var killar).
Kärleksön handlar om en Polsk bög/fjolla som berättar om varför det var bättre förr och om hur det grymt det var när Röda Armen var i Polen. För då kunde de "bada" i kukar... ja så sa dem! PELLE SVANSLÖS PRATADE GROVT! Kan ni tänka er hur fel allt var i mitt huvud efteråt?!

Kram Embla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Embla & Olivia

Hej glada nätsurfare! Du har nu hittat in på en lite udda blogg. Vi är två systrar som bloggar om vårat liv och om alla knasigheter som vi ständigt råkar ut för. Vi bloggar från resor med familjen, om fina bilder, mat och mode och annat lite smått och gott kan du hitta om du skrollar ner en bit.

RSS 2.0