Eclipse spelet som sådana nördar vi är

Hejsan!
I helgen är Olivia i Berlin men jag är hemma och har haft besök av Frida. Vi gick och handlade, lagade mat, kollade på smartare än en 5:e klassare och invigde mitt nya Eclipse brädspel. Jag vann, men det var ett ganska svårt spel. Man var tvungen att ha mycket tur, vilket varken Frida eller jag har särskilt gott om...
Idag åkte hon hem och Alexander sitter nu bredvid mej och väntar på att vi ska göra något kul och på maten. Vi har nämligen hissat upp pappa i masten på PrimeX och hjälpt honom sätta på massa konstiga saker i masten. Men vi fick iallafall choklad och kaka!
Kram Embla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Embla & Olivia

Hej glada nätsurfare! Du har nu hittat in på en lite udda blogg. Vi är två systrar som bloggar om vårat liv och om alla knasigheter som vi ständigt råkar ut för. Vi bloggar från resor med familjen, om fina bilder, mat och mode och annat lite smått och gott kan du hitta om du skrollar ner en bit.

RSS 2.0