Dålig dag

Hej på er!
Idag vaknade hela familjen av att det slog ner blixtrar ÖVERALLT! Det small hur mycket som helst och vårat modem har nu pajat så vå har inget internet. Jippi!
Inte nog mer det, jag ville ju inte cykla i det läskiga vädret så jag fick skynda mig i morse så att mamma kunde skjutsa mig till skolan så jag var där en timme innan vi började. Då fick jag syn på en stor äcklig spindel som satt på min plastpåse där jag hade all min "mat" inför nationella som sedan började. Sen fick jag dessutom gå hem och då fick jag ont i huvudet som jag fortfarande har. Men jag satte mig och pluggade ett helt kapitel i matten och nu sitter jag här framför datorn med en skål mintglass.
Kram Embla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Embla & Olivia

Hej glada nätsurfare! Du har nu hittat in på en lite udda blogg. Vi är två systrar som bloggar om vårat liv och om alla knasigheter som vi ständigt råkar ut för. Vi bloggar från resor med familjen, om fina bilder, mat och mode och annat lite smått och gott kan du hitta om du skrollar ner en bit.

RSS 2.0